Gdy wszystko wokół przypomina szybki, gotowy i identyczny jak w innej knajpie, fast food, coraz częściej marzy nam się domowy obiad. Taki, który pachnie, jak coś naszego, w którym wiemy, co wrzuciliśmy do środka. Gotowe produkty, choć wygodne, jednak coraz częściej zostawiają po sobie niedosyt. Nie daje prawdziwej satysfakcji. Chcemy mieć wpływ na smak, kształt, detale. Nie interesuje nas już wybór między wersją A i B – chcemy stworzyć własną. Właśnie na tym polega kastomizacja. To nie fanaberia, ale odpowiedź na potrzebę sprawczości i indywidualności w świecie zdominowanym przez masówkę. W tym artykule dokladnie przyjrzymy się pojęciu kastomizacji, jak działa w praktyce i dlaczego dziś coraz częściej staje się podstawowym składnikiem dobrej oferty.

Kastomizacja produktów – czym tak właściwie jest?
Wyobraź sobie, że kupujesz nową parę butów. Wchodzisz na stronę i wybierasz model. Nagle, zamiast ograniczyć się do dwóch kolorów, masz do dyspozycji cały wachlarz opcji. Czerwona podeszwa? Proszę bardzo. Twoje inicjały na pięcie? No pewnie. Możesz nawet zdecydować, z jakiego materiału będzie język. I nagle powstaje coś, czego nie ma nikt inny.
Właśnie na tym polega kastomizacja (ang. customization). To moment, w którym stajesz się współtwórcą produktu. To Ty decydujesz, jak ma wyglądać efekt końcowy. Kastomizacja to po prostu możliwość dopasowania produktu pod siebie. Kolor, materiał, rozmiar, nadruk, a czasem funkcje. Wszystko zależy od Ciebie.
Jak działa kastomizacja nośników reklamowych?
Kastomizacja nośników reklamowych to sposób na to, by Twoja marka była nie tylko widoczna, ale też wyróżniała się na tle konkurencji. Chodzi o to, by standardowe materiały reklamowe, jak rollupy, flagi reklamowe czy namioty imprezowe przekształcić w nośniki skrojone idealnie pod Twoje potrzeby.
Proces kastomizacji zazwyczaj zaczyna się od wyboru nośnika. Następnie przechodzisz do kolejnych, ważnych etapów – dopasowania projektu graficznego, kolorystyki, materiałów i rozmiaru. Możesz zdecydować o każdym detalu.
Za pomocą nowych sprzętów i technologii druku, Twoje wytyczne trafiają bezpośrednio do produkcji. Bo tak, tutaj też możesz decydować o każdym szczególe.
Przykłady kastomizacji
Posłużymy się przykładem namiotów oraz flag reklamowych.
Namioty imprezowe
Standardowe, białe namioty są już przeszłością. Dzisiaj możesz decydować o wszystkim. Od elementów w konstrukcji i kolorze poszycia, przez nadruki z logo lub grafiką, aż po dodatki takie, jak ścianki boczne z Twoim sloganem, okna czy oświetlenie. Taki spersonalizowany namiot oprócz funkcji zadaszenia, staje się elementem identyfikacji wizualnej Twojej marki na eventach czy targach.
Flagi reklamowe
Wybierasz kształt flagi reklamowej, rozmiar, podstawę, a przede wszystkim projekt graficzny.
Możesz umieścić na nich logo, hasło, grafikę dopasowaną do danej kampanii czy wydarzenia. Efekt? Mobilna, lekka i przede wszystkim w 100% Twoja forma reklamy, która wzmacnia rozpoznawalność.
Odbierz bezpłatny e-book “Jak przygotować stoisko na event, które przyciąga i sprzedaje”

Sprawdź nasze artykuły blogowe

Prowadzisz sprzedaż na targach, jarmarkach, festynach czy eventach plenerowych? W takim razie wiesz, jak ważne jest, aby Twoje stoisko przyciągało uwagę, było funkcjonalne i zapewniało komfort zarówno Tobie, jak i klientom. Kluczem do sukcesu jest odpowiednio dobrany namiot handlowy. W tym poradniku podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy jego wyborze, aby dobrze zainwestować pieniądze i uniknąć rozczarowań.

Organizacja eventu jest niczym układanie złożonej układanki. Każdy element musi idealnie pasować, aby całość zrobiła oczekiwane wrażenie. Nawet drobny błąd może sprawić, że potencjalnie świetne wydarzenie zostanie zapamiętane jako przeciętne albo wręcz chaotyczne. Dlatego warto przyjrzeć się najczęstszym pułapkom, które mogą pojawić się na drodze organizatora i dowiedzieć się, jak ich unikać, aby Twój event był sukcesem od A do Z.

Tworzenie chwytliwego sloganu reklamowego to prawdziwa sztuka. To właśnie dzięki kilku dobrze dobranym słowom możemy zapisać się w pamięci odbiorców na długo, a co za tym idzie, zwiększyć rozpoznawalność marki j sprzedaż. Ale co sprawia, że slogan działa? Czy wystarczy być kreatywnym? W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak pisać skuteczne hasła reklamowe, zastosujemy sprawdzone narzędzia, wskażemy czego unikać i wiele więcej.