Gdy wszystko wokół przypomina szybki, gotowy i identyczny jak w innej knajpie, fast food, coraz częściej marzy nam się domowy obiad. Taki, który pachnie, jak coś naszego, w którym wiemy, co wrzuciliśmy do środka. Gotowe produkty, choć wygodne, jednak coraz częściej zostawiają po sobie niedosyt. Nie daje prawdziwej satysfakcji. Chcemy mieć wpływ na smak, kształt, detale. Nie interesuje nas już wybór między wersją A i B – chcemy stworzyć własną. Właśnie na tym polega kastomizacja. To nie fanaberia, ale odpowiedź na potrzebę sprawczości i indywidualności w świecie zdominowanym przez masówkę. W tym artykule dokladnie przyjrzymy się pojęciu kastomizacji, jak działa w praktyce i dlaczego dziś coraz częściej staje się podstawowym składnikiem dobrej oferty.

Kastomizacja produktów – czym tak właściwie jest?
Wyobraź sobie, że kupujesz nową parę butów. Wchodzisz na stronę i wybierasz model. Nagle, zamiast ograniczyć się do dwóch kolorów, masz do dyspozycji cały wachlarz opcji. Czerwona podeszwa? Proszę bardzo. Twoje inicjały na pięcie? No pewnie. Możesz nawet zdecydować, z jakiego materiału będzie język. I nagle powstaje coś, czego nie ma nikt inny.
Właśnie na tym polega kastomizacja (ang. customization). To moment, w którym stajesz się współtwórcą produktu. To Ty decydujesz, jak ma wyglądać efekt końcowy. Kastomizacja to po prostu możliwość dopasowania produktu pod siebie. Kolor, materiał, rozmiar, nadruk, a czasem funkcje. Wszystko zależy od Ciebie.
Jak działa kastomizacja nośników reklamowych?
Kastomizacja nośników reklamowych to sposób na to, by Twoja marka była nie tylko widoczna, ale też wyróżniała się na tle konkurencji. Chodzi o to, by standardowe materiały reklamowe, jak rollupy, flagi reklamowe czy namioty imprezowe przekształcić w nośniki skrojone idealnie pod Twoje potrzeby.
Proces kastomizacji zazwyczaj zaczyna się od wyboru nośnika. Następnie przechodzisz do kolejnych, ważnych etapów – dopasowania projektu graficznego, kolorystyki, materiałów i rozmiaru. Możesz zdecydować o każdym detalu.
Za pomocą nowych sprzętów i technologii druku, Twoje wytyczne trafiają bezpośrednio do produkcji. Bo tak, tutaj też możesz decydować o każdym szczególe.
Przykłady kastomizacji
Posłużymy się przykładem namiotów oraz flag reklamowych.
Namioty imprezowe
Standardowe, białe namioty są już przeszłością. Dzisiaj możesz decydować o wszystkim. Od elementów w konstrukcji i kolorze poszycia, przez nadruki z logo lub grafiką, aż po dodatki takie, jak ścianki boczne z Twoim sloganem, okna czy oświetlenie. Taki spersonalizowany namiot oprócz funkcji zadaszenia, staje się elementem identyfikacji wizualnej Twojej marki na eventach czy targach.
Flagi reklamowe
Wybierasz kształt flagi reklamowej, rozmiar, podstawę, a przede wszystkim projekt graficzny.
Możesz umieścić na nich logo, hasło, grafikę dopasowaną do danej kampanii czy wydarzenia. Efekt? Mobilna, lekka i przede wszystkim w 100% Twoja forma reklamy, która wzmacnia rozpoznawalność.
Sprawdź nasze artykuły blogowe

Namiot reklamowy jest jak wizytówka XL. Rzuca się w oczy z daleka i mówi więcej, niż tysiąc słów. Ba, staje się reprezentantem Twojej marki. Twoim handlowcem i gospodarzem. Na targach i eventach to właśnie on często robi pierwsze wrażenie, a jak wiadomo, na to drugiej szansy może już nie być. Jak więc wybrać model, który będzie pasował do charakteru wydarzenia i nie zginie w tłumie? W tym artykule podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, żeby Twoje stoisko pracowało na Ciebie od pierwszej minuty.

Targi branżowe to trochę jak pierwsza randka. Masz tylko jedną szansę na świetne pierwsze wrażenie. Warto się postarać. Wbrew pozorom, nie wystarczy tylko ustawić stoiska i czekać, aż klienci sami ustawią się w kolejce (to jest zbyt idealny obrazek, żeby był prawdziwy). W tym artykule podpowiadamy krok po kroku, jak przygotować się do targów. Nie zanudzając przy tym ani siebie, ani swoich klientów. To powinna być randka idealna!

Coraz częściej w benefitach pracowniczych obok karty Multi Sport, owocowych czwartków i możliwości pracy zdalnej, widzimy imprezy firmowe. Nic dziwnego, że stają się coraz popularniejsze – w końcu przedsiębiorstwa stawiają coraz większy nacisk na zespołową zabawę i wspólnie spędzone chwile. A jak polepszyć efektywność pracowników, jak zbudować z nimi lepszą relację? Dobrze zorganizowane wydarzenie może znacząco wpłynąć na morale pracowników i ich zaangażowanie. Nasz poradnik przeprowadzi Cię przez najważniejsze etapy organizacji udanej imprezy firmowej. Od planowania, po realizację.