RemaDays to event, gdzie liderzy branży przedstawiają swoje najnowsze technologie druku i reklamy. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych, gdzie firma Mitko obchodząc 30-lecie działalności, zaprezentowała nowe rozwiązania, takie jak zintegrowane oświetlenie LED w namiotach i parasolach, zdobywając nagrodę za Innowację roku.
Sprawdź, jak te technologie zrewolucjonizowały przemysł reklamowy!

Najważniejsze informacje
- Targi RemaDays są największymi targami w branży druku i reklamy
- Firma Mitko w 2019 otrzymała nagrodę Innowacji roku za wprowadzenie zintegrowanego oświetlenia LED w namiotach i parasolach
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019
Niemal każdego roku w Nadarzynie pojawia się coraz większa liczba zarówno wystawców jak i zwiedzających. RemaDays Warsaw to piąta impreza wystawiennicza na świecie i druga w Europie. Targi wśród zwiedzających wywołują ogromne zainteresowanie. To właśnie tutaj można zapoznać się z produktami, które są na absolutnym, światowym topie. Na RemaDays możemy poznać najnowsze technologii produkcji związane z szeroko pojętą reklamą. W związku z wzrostem liczby uczestników, całkowita powierzchnia wystawiennicza powiększyła się, a na jej terenie nie zabrakło, cieszących się powodzeniem, stref wypoczynku. Na stoisku Mitko w tym roku spotkać można było 4 osobową ekipę do zadań specjalnych. Oto kilka słów od nich, podsumowujących to ważne wydarzenie.
Ola – Key Account Director
Niemal każdego roku w Nadarzynie pojawia się coraz większa liczba zarówno wystawców jak i zwiedzających. RemaDays Warsaw to piąta impreza wystawiennicza na świecie i druga w Europie. Targi wśród zwiedzających wywołują ogromne zainteresowanie. To właśnie tutaj można zapoznać się z produktami, które są na absolutnym światowym topie. Na RemaDays możemy poznać najnowsze technologii produkcji związane z szeroko pojętą reklamą. W związku z wzrostem liczby uczestników, całkowita powierzchnia wystawiennicza powiększyła się, a na jej terenie nie zabrakło, cieszących się powodzeniem, stref wypoczynku. Na stoisku MITKO – for events w tym roku spotkać można było 4 osobową ekipę do zadań specjalnych. Oto kilka słów od nich, podsumowujących to ważne wydarzenie.
Michał – Key Account Manager
Z perspektywy targów bez wahania można powiedzieć, że odbiór i postrzeganie naszej firmy jest bardzo pozytywne. Klientom bardzo podobało się też nasze stoisko, gdzie spędzali dosyć sporo czasu na rozmowach z nami. Klienci oceniają nasze produkty bardzo wysoko, a widząc produkt nie mają problemu mówić o ich cenie. Nowość z jaką przyjechaliśmy czyli zintegrowane oświetlenie LED-owe zrobiło bardzo duże wrażenie czyniąc nasze stoisko jeszcze jaśniejszym i jeszcze bardziej wyróżniającym się spośród innych. Nawet firmy będące naszą konkurencją i odwiedzając nasze stoisko wypowiadały się o naszych produktach w samych superlatywach.
Dla mnie osobiście była to świetna okazja aby spotkać się z dystrybutorami, z którymi współpracuję na co dzień, poznać ich ze sobą, wymieć opinie, doświadczenia, dowiedzieć się jakie są różnice między klientami z różnych krajów jak i zjeść wspólnie obiad w dobrej atmosferze.
Tegoroczne targi dobiegły końca. To czas pożegnań, ale i początek współpracy, nowych kontaktów biznesowych, nawiązanych podczas tego wydarzenia. Znakomita prelekcja gościa specjalnego RemaCongress – Szymona Hołowni, rozstrzygnięcie prestiżowych konkursów targowych, potwierdza wyjątkowość 15 edycji RemaDays Warsaw. Jedna z największych imprez wystawienniczych branży reklamowej, daje początek wielu cennym znajomościom i perspektywom rozwoju na rynku.

Planujesz event, targi, akcję promocyjną na świeżym powietrzu lub w dużej hali? Chcesz być widoczny, przyciągnąć uwagę i stworzyć profesjonalną przestrzeń dla siebie i swoich klientów? Z pewnością rozważasz namiot reklamowy. Ale chwileczkę… czym on tak naprawdę jest i dlaczego ceny potrafią być tak różne? Przyjrzymy się temu dokładnie w tym artykule i odpowiemy na wszystkie nurtujące Cię pytania.

Namiot reklamowy jest jak wizytówka XL. Rzuca się w oczy z daleka i mówi więcej, niż tysiąc słów. Ba, staje się reprezentantem Twojej marki. Twoim handlowcem i gospodarzem. Na targach i eventach to właśnie on często robi pierwsze wrażenie, a jak wiadomo, na to drugiej szansy może już nie być. Jak więc wybrać model, który będzie pasował do charakteru wydarzenia i nie zginie w tłumie? W tym artykule podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, żeby Twoje stoisko pracowało na Ciebie od pierwszej minuty.

Gdy wszystko wokół przypomina szybki, gotowy i identyczny jak w innej knajpie, fast food, coraz częściej marzy nam się domowy obiad. Taki, który pachnie, jak coś naszego, w którym wiemy, co wrzuciliśmy do środka. Gotowe produkty, choć wygodne, jednak coraz częściej zostawiają po sobie niedosyt. Nie daje prawdziwej satysfakcji. Chcemy mieć wpływ na smak, kształt, detale. Nie interesuje nas już wybór między wersją A i B – chcemy stworzyć własną. Właśnie na tym polega kastomizacja. To nie fanaberia, ale odpowiedź na potrzebę sprawczości i indywidualności w świecie zdominowanym przez masówkę. W tym artykule dokladnie przyjrzymy się pojęciu kastomizacji, jak działa w praktyce i dlaczego dziś coraz częściej staje się podstawowym składnikiem dobrej oferty.