Podwyższone konstrukcje namiotów ekspresowych – kiedy stosować?

Data publikacji: 05-02-2025

Data ostatniej aktualizacji: 10-02-2025

Ten artykuł przeczytasz w: min

Namiot na podwyższeniu to nie tylko estetyczny dodatek, ale przede wszystkim funkcjonalne narzędzie, które poradzi sobie tam, gdzie inne konstrukcje zawodzą. Nierówne podłoże? Potrzebujesz wyższego zadaszenia, które rozłożysz w 60 sekund?
Sprawdź, dlaczego podwyższana konstrukcja namiotu robi różnicę i w niektórych branżach może okazać się niezbędna

Podwyższone konstrukcja do namiotów ekspresowych

Najważniejsze informacje

  • Nogi konstrukcji mają możliwość 11-stopniowej regulacji co 5 cm
  • Podwyższona konstrukcja eliminuje problem przekrzywionego namiotu na nierównym terenie
  • Namiot podwyższony ma 2,3 m – to więcej, niż standardowe 2 m
  • Branże, którym szczególnie pomaga namiot podwyższany to branża pogrzebowa i organizatorzy sportów motoryzacyjnych

Z czego zrobiona jest konstrukcja?

Konstrukcja namiotu reklamowego na podwyższeniu jest stworzona z aluminium, czyli solidnego, antykorozyjnego i lekkiego materiału. Elementy konstrukcji są łatwe w montażu i demontażu. Okej, ale co to właściwie oznacza? 

Przede wszystkim – namiot będzie odporny na podmuchy wiatru do 50 km/h a przy dodatkowych zabezpieczeniach nawet do 100 km/h i łatwy w transporcie.

Niektóre namioty zmieścisz nawet bez problemu w samochodzie typu kombi/sedan.

Jak działa konstrukcja namiotów reklamowych na podwyższeniu?

Namioty ekspresowe mają kluczową zaletę – rozkładają się błyskawicznie. Zrobisz to w 60 sekund. Nasi projektanci zadbali o to, aby każdy sprzęt był maksymalnie prosty w obsłudze. Zero komplikacji przy rozkładaniu i demontażu namiotu – to nasz ogromny priorytet.

Dlatego, gdy na specjalne życzenie niektórych klientów miała zostać zwiększona wysokość wejścia, zaprojektowali to w taki sposób, by ingerencja w samą konstrukcję była minimalna.

Wysokość wejścia została zwiększona z 2 m do 2,3 m, a użytkownik może ustawić wysokość co 5 cm – od 1,8 m do maksymalnie 2,3 m. Regulujesz za pomocą mechanizmu zwalniania nóg, który jest szybki i bezpieczny. Co ważne – nie zmienia się szybkość rozkładania namiotu. To nadal 60 sekund.

Jak namiot na podwyższeniu pomoże przy nierównym podłożu?

Często zdarza się, że musimy postawić namiot na nierównym terenie. Przekrzywiony namiot reklamowy lub pogrzebowy, nie robi dobrego wrażenia. Możliwość 11-stopniowej regulacji wysokości każdej nogi z osobna, co 5 cm, rozwiązuje ten problem. Nie musisz szukać i podkładać pod nogi żadnych przedmiotów. Wystarczy wysunąć nogę o tyle, ile potrzebujesz, by pozbyć się wrażenia, że namiot za chwilę się przewróci.

Dla kogo namiot na podwyższeniu?

Namioty z podwyższoną konstrukcją znajdują szerokie zastosowanie w różnych branżach, które cenią sobie funkcjonalność i wygodę. 

Najczęściej wybierają je:

  • Branża pogrzebowa 
  • Organizatorzy zawodów (np. motorowych)

Zakłady pogrzebowe stawiają na elegancję uroczystości pogrzebowych. Jednym z elementów podnoszących rangę ceremonii są namioty ekspresowe. Nie tylko chronią zgromadzonych przed kiepską pogodą, ale dodają powagi. Stawiając namiot pogrzebowy, organizatorzy często mają problem z nierównym terenem cmentarza, sąsiednich grobów lub wykopanej ziemi. Płynna regulacja wysokości nóg konstrukcji rozwiązuje ten problem.

Z podobnym problemem spotykają się uczestnicy rajdów samochodowych. 

Wyobraź sobie – zaczyna pada deszcz i pojazd się zniszczył. Wtedy często wykorzystuje się namiot reklamowy, jako przenośny punkt serwisowy. Raz-dwa, wymiana koła i furka znowu śmiga.

Niektóre pojazdy są nieco wyższe, niż standardowe 2 m, dlatego podwyższenie do 2,3 m daje mechanikom więcej swobody.

Czy ten artykuł był pomocny?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 5 / 5. ilość głosów 1

Na razie brak głosów! Oceń ten artykuł jako pierwszy.

Namiot reklamowy – jak wybrać idealny namiot na eventy i targi?
Namiot reklamowy – jak wybrać idealny namiot na eventy i targi?

Namiot reklamowy jest jak wizytówka XL. Rzuca się w oczy z daleka i mówi więcej, niż tysiąc słów. Ba, staje się reprezentantem Twojej marki. Twoim handlowcem i gospodarzem. Na targach i eventach to właśnie on często robi pierwsze wrażenie, a jak wiadomo, na to drugiej szansy może już nie być. Jak więc wybrać model, który będzie pasował do charakteru wydarzenia i nie zginie w tłumie? W tym artykule podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, żeby Twoje stoisko pracowało na Ciebie od pierwszej minuty.

Kastomizacja produktów – co to jest i jak działa?
Kastomizacja produktów – co to jest i jak działa?

Gdy wszystko wokół przypomina szybki, gotowy i identyczny jak w innej knajpie, fast food, coraz częściej marzy nam się domowy obiad. Taki, który pachnie, jak coś naszego, w którym wiemy, co wrzuciliśmy do środka. Gotowe produkty, choć wygodne, jednak coraz częściej zostawiają po sobie niedosyt. Nie daje prawdziwej satysfakcji. Chcemy mieć wpływ na smak, kształt, detale. Nie interesuje nas już wybór między wersją A i B – chcemy stworzyć własną. Właśnie na tym polega kastomizacja. To nie fanaberia, ale odpowiedź na potrzebę sprawczości i indywidualności w świecie zdominowanym przez masówkę. W tym artykule dokladnie przyjrzymy się pojęciu kastomizacji, jak działa w praktyce i dlaczego dziś coraz częściej staje się podstawowym składnikiem dobrej oferty.

Jak się przygotować do targów branżowych? Poradnik.
Jak się przygotować do targów branżowych? Poradnik.

Targi branżowe to trochę jak pierwsza randka. Masz tylko jedną szansę na świetne pierwsze wrażenie. Warto się postarać. Wbrew pozorom, nie wystarczy tylko ustawić stoiska i czekać, aż klienci sami ustawią się w kolejce (to jest zbyt idealny obrazek, żeby był prawdziwy). W tym artykule podpowiadamy krok po kroku, jak przygotować się do targów. Nie zanudzając przy tym ani siebie, ani swoich klientów. To powinna być randka idealna!