Jaki namiot wybrać na duży event?

Data publikacji: 05-02-2025

Data ostatniej aktualizacji: 19-02-2025

Ten artykuł przeczytasz w: min

Organizacja dużego eventu w plenerze wymaga starannego planowania i odpowiedniego namiotu. Kluczowym elementem jest jego odpowiedni wybór, który zapewni komfort uczestnikom, ale nie tylko.
Często zastanawiamy, jakie są dostępne modele? Który namiot wybrać na plener? W tym artykule pomożemy Ci się rozeznać w dostępnych modelach!

Jaki wybrać namiot na duży event?

Najważniejsze informacje

  • Eventy plenerowe mają swój wyjątkowy klimat, ale wymagają przemyślanego zabezpieczenia przed pogodą i przemyślanego wyboru namiotu
  • Namiot reklamowy chroni przed pogodą i pomaga w organizacji przestrzeni na evencie
  • Rodzaj namiotu zależy od celu wydarzenia – do wyboru Jehlan, Dome i namiot ekspresowy
  • Odpowiedni projekt zwiększy zainteresowanie Twoim stosikiem

Wydarzenie pod chmurką – co to jest?

Wydarzenie pod chmurką to każdy event organizowany na świeżym powietrzu. Może to być koncert, festiwal, piknik firmowy, kina plenerowe, wesele czy targi branżowe. Jest to sposób na stworzenie luźnej atmosfery i integrację w na zewnątrz, która przyciąga uczestników. Jednak, jak to bywa w plenerze, pogoda ma swoje humory. Słońce, deszcze, wiatr czy nagłe ochłodzenie, mogą wpłynąć na komfort uczestników na evencie. A czasem nawet pokrzyżować plany! Ale da się temu zapobiec. W jaki sposób?

Namiot reklamowy w plenerze – czy jest mi potrzebny?

Kluczowym elementem każdego eventu w plenerze jest namiot reklamowy. Zapewnia ochronę przed zmienną pogodą – słońcem, deszczem czy wiatrem. To dzięki niemu goście mogą czuć się swobodnie, niezależnie od tego, co dzieje się na zewnątrz.

Jeżeli wiesz, że będziesz regularnie z niego korzystać, warto kupić swój własny namiot reklamowy. Choćby dlatego, że możesz umieścić na nim logo swojej firmy. Ba! Możesz dodać całą, własną grafikę. Tu ogranicza Cię tylko wyobraźnia. Sky is the limit! A im kreatywniejszy pomysł, tym bardziej przyciągniesz uwagę!

Dodatkowo – namiot reklamowy pomaga wydzielić konkretne strefy – miejsce dla gości, punkty gastronomiczne, strefę informacyjną czy backstage. Dzięki temu organizacja jest bardziej uporządkowana, a uczestnicy łatwiej odnajdują to, czego szukają.

Zanim zdecydujesz się jednak wybrać odpowiedni sprzęt, zastanów się nad celem stoiska i jakie funkcje powinno spełniać.

Jaki wybrać namiot na event?

Namiot gwiazda – Jehlan

Namiot gwiazda Jehlan – często wykorzystywany do organizacji wesel, ale też klasycznych imprez. Jego konstrukcja zdecydowanie przykuwa uwagę. Nie oszukujmy się – gwieździsty namiot pośród innych, wyróżnia się i to bardzo. Spójrz sam(a)

Namiot Jehlan na łące wieczorem

A Teraz sobie wyobraź – namiot gwiazda z logo Twojej firmy. Jest ciekawie? Jest! Jest kreatywnie? Zdecydowanie. Nie ma szans, że namiot nie przykuje uwagi gości.

Jehlan oprócz wyglądu i funkcjonalności, ma konstrukcję, która opiera się na solidnych masztach podtrzymujących wodoorporny dach, co pozwala na zadaszenie powierzchni nawet do 227 m². Ich średnica to w zależności od rozmiaru 10m i 12m. 

Namiot może służyć jako samo zadaszenie terenu, ale w momencie zmiany pogody, wystarczy zapiąć ściany i otrzymasz zamkniętą powierzchnię.

Czas montażu namiotu Jehlan

Namiot gwiazdę Jehlan zamontujesz w około 40 minut. 

Czy montażu Jehlana jest skomplikowany?

Czas rozkładania może początkowo zniechęcić, ale montaż nie jest skomplikowany.

Sprawdź przykładowe wideo z rozkładania namiotu

Namiot kopułowy – Dome

Namiot kopułowy Dome często wykorzystywany podczas tych wydarzeń, które stawiają na widoczność, estetykę i funkcjonalność. Świetnie sprawdzi się dla instytucji. Oparty jest na planie pięciokąta lub sześciokąta. Zadasza powierzchnię do 22 m².

Namiot Dome w wykorzystaniu w mieście

Często wykorzystywany jest przez salony samochodowe, linie lotnicze czy marki napojów energetycznych.

Jest bardzo łatwy w transporcie i bez problemu zmieści się w samochodzie typu kombi/sedan.

Czas montażu namiotu Dome

Namiot kopułowy Dome zamontujesz w około 30 minut

Czy montaż namiotu Dome jest ciężki?

Jak każdy nasz namiot – jest prosty w montażu. Sprawdź wideo z rozkładania

Namiot ekspresowy

Czas na bohatera szybkiej organizacji wydarzeń. Rozwiązanie klasyczne, ale jakże niezwykle efektywne – szybko rozkładający się namiot ekspresowy. Jest szybki i prosty w rozkładaniu i transporcie. Sprawdzi się na mniejszych stoiskach i tych większych. Jest dostępny w wersjach, które zadaszają powierzchnię od 2,25 m² do 36 m². 

Namiot ekspresowy nie tylko musi być wystawowy – może też pełnić rolę warsztatu samochodowego na rajdach.

Mniejsze namioty handlowe zmieścisz nawet we własnym samochodzie.

Czas montażu namiotu ekspresowego

Namiot ekspresowy od Mitko rozłożysz w 60 sekund. Przy dobrej wprawie – zrobisz to szybciej.

Odpowiedni namiot zwiększa rozpoznawalność marki

Cel masz ustalony, namiot wybrany. Teraz tylko pozostaje Ci przygotować grafikę, którą chcesz umieścić i nam ją przesłać. A my w ciągu paru godzin prześlemy bezpłatny projekt graficzny. 

Pamiętaj jednak, że kreacja nie powinna być byle jaka. Wybierz zdjęcie najwyższej jakości, unikaj nadmiernej ilości tekstu i jaskrawych kolorów, a Twój namiot przyciągnie tłumy.

Dokładny poradnik przygotowania grafiki znajdziesz tutaj.

Czy ten artykuł był pomocny?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. ilość głosów 0

Na razie brak głosów! Oceń ten artykuł jako pierwszy.

Namiot reklamowy – jak wybrać idealny namiot na eventy i targi?
Namiot reklamowy – jak wybrać idealny namiot na eventy i targi?

Namiot reklamowy jest jak wizytówka XL. Rzuca się w oczy z daleka i mówi więcej, niż tysiąc słów. Ba, staje się reprezentantem Twojej marki. Twoim handlowcem i gospodarzem. Na targach i eventach to właśnie on często robi pierwsze wrażenie, a jak wiadomo, na to drugiej szansy może już nie być. Jak więc wybrać model, który będzie pasował do charakteru wydarzenia i nie zginie w tłumie? W tym artykule podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, żeby Twoje stoisko pracowało na Ciebie od pierwszej minuty.

Kastomizacja produktów – co to jest i jak działa?
Kastomizacja produktów – co to jest i jak działa?

Gdy wszystko wokół przypomina szybki, gotowy i identyczny jak w innej knajpie, fast food, coraz częściej marzy nam się domowy obiad. Taki, który pachnie, jak coś naszego, w którym wiemy, co wrzuciliśmy do środka. Gotowe produkty, choć wygodne, jednak coraz częściej zostawiają po sobie niedosyt. Nie daje prawdziwej satysfakcji. Chcemy mieć wpływ na smak, kształt, detale. Nie interesuje nas już wybór między wersją A i B – chcemy stworzyć własną. Właśnie na tym polega kastomizacja. To nie fanaberia, ale odpowiedź na potrzebę sprawczości i indywidualności w świecie zdominowanym przez masówkę. W tym artykule dokladnie przyjrzymy się pojęciu kastomizacji, jak działa w praktyce i dlaczego dziś coraz częściej staje się podstawowym składnikiem dobrej oferty.

Jak się przygotować do targów branżowych? Poradnik.
Jak się przygotować do targów branżowych? Poradnik.

Targi branżowe to trochę jak pierwsza randka. Masz tylko jedną szansę na świetne pierwsze wrażenie. Warto się postarać. Wbrew pozorom, nie wystarczy tylko ustawić stoiska i czekać, aż klienci sami ustawią się w kolejce (to jest zbyt idealny obrazek, żeby był prawdziwy). W tym artykule podpowiadamy krok po kroku, jak przygotować się do targów. Nie zanudzając przy tym ani siebie, ani swoich klientów. To powinna być randka idealna!