Dodatki eventowe do namiotów. Na które z nich zwrócić szczególną uwagę?

Dodatki na event - jakie mam możliwości wyboru?

Nieszablonowym sposobem reklamy na evencie może być nie tylko namiot, ale też dodatkowe nośniki, które tę reklamę uzupełnią. Spośród ciekawych dodatków można wyróżnić te zewnętrzne:

- flagi reklamowe
- parasole z nadrukiem
- rollupy i stojaki reklamowe
- płotki z drukowanymi banerami

oraz przeznaczone do wewnątrz namiotu
- siedziska w formie puf i foteli
- kostki reklamowe.

Tworząc jednolitą i spójną formę reklamy z większej ilości nośników możemy być pewni, że będzie ona lepiej oddziaływała, niż tylko jeden nośnik.

Dodatki eventowe na zewnątrz namiotu

Umieszczając reklamę na flagach lub płotkach reklamowych, zwiększamy powierzchnię promocyjną. Flagi można zamocować do konstrukcji namiotu i wówczas nie są potrzebne dodatkowe podstawy. Różnorodność kształtów i wielkości flag łatwo dopasować do grafiki, którą chcemy wyeksponować. Dodatkowym atutem flag są małe rozmiary transportowe, jak i magazynowe.

Chcąc zwiększyć strefę zadaszenia, można pokusić się o umieszczenie obok namiotu kilku parasoli. One również mogą zawierać przekaz reklamowy oraz chronić od słońca i deszczu, będąc jednocześnie ciekawym elementem stoiska.

Przeczytaj więcej o parasolach reklamowych
Przeczytaj więcej o flagach reklamowych
Przeczytaj więcej o płotkach reklamowych

Dodatki eventowe wewnątrz namiotu - co mogę wybrać?

Do nich należą wszystkie rodzaje siedzisk, których poszycie da się zadrukować. Najpopularniejszym z nich są pufy typu sako. Kształtem przypominają połowę dużego jaja, dopóki ktoś na nich nie usiądzie i lekko nie zapadnie się w głąb. Pufy są bardzo wygodne i dopasowują się do pozycji siedzącego. Wszystko dzięki wypełnieniu miękkim i bezpiecznym granulatem styropianowym. Podobnie można scharakteryzować pufy w kształcie dużych poduch, na których możemy przyjąć również pozycję leżącą.

Do wypoczynku lub wygodnego siedzenia służą kostki reklamowe. Jeśli mają wypełnienie piankowe, będą miękkie. Wypełnione styropianem w bloku, są sztywne i lekkie. W zależności od rodzaju reklamy, można zamówić dowolny rozmiar kostek reklamowych. Standardowo oferta obejmuje kostki o ścianie w rozmiarach 40 lub 50 cm. Warto wspomnieć tutaj o składanych kostkach typu Origami, które oprócz funkcji reklamowej sprawdzają się jako mobilne ?szafki?. Zdejmowane wieko kostek umożliwia bowiem magazynowanie mniejszych akcesoriów stoiska reklamowego.



Rodzaje materiałów

Większość materiałów jest odporna na przetarcia oraz wilgoć. Niektóre z nich są wodoodporne i łatwo dają się czyścić z niewielkich zabrudzeń. Producent zawsze bierze pod uwagę, że nie jest to produkt jednorazowy i ma służyć klientowi przez dłuższy czas.


Czy ten artykuł był pomocny?

Kliknij na gwiazdkę, by ocenić artykuł

Średnia ocena: 5/5. ilość głosów: 15