Fakt, iż aktualnie wszystkie eventy są odwołane nie znaczy, że nie odbędą się w niedalekiej przyszłości. Warto więc czas przestoju poświęcić na przygotowanie się do nich.

Nad czym możesz popracować już teraz?

  • Uaktualnij stronę www!
    Chyba w każdej firmie jest taka zakładka, która wymaga dopracowania. Sprawdź, czy Twoi potencjalni klienci mają łatwy dostęp do Twojej oferty i zakładki „Kontakt”.
  • Zadbaj o profile na social media!
    Jeśli do tej pory nie było ku temu dobrej okazji, teraz jest idealna! To właśnie tam zyskasz społeczność, dzięki której organizowany event nabierze rozgłosu.
  • Uporządkuj zdjęcia z poprzednich eventów!
    To za ich pomocą zareklamujesz nadchodzące wydarzenie, a porządek w folderach ze zdjęciami z pewnością ułatwi aktywną działalność w sieci.
  • Zaplanuj dokładnie swój udział w evencie
    Określ cele biznesowe, jakie chcesz osiągnąć, zaplanuj budżet i wypisz zadania, które musisz wykonać przed eventem, a nawet przygotuj checklistę rzeczy do spakowania.
  • Przygotuj sprzęt eventowy
    Jeśli posiadasz już sprzęt eventowy, teraz jest dobry czas aby zadbać o jego stan techniczny. Sprawdź, czy jest w dobrym stanie. Jeśli potrzebujesz jakiejś części zamiennej do namiotu lub innego produktu, zgłoś się do nas!
  • Bądź w gotowości, przygotuj wszystko już teraz!

W obecnej sytuacji, ciężko określić konkretny termin eventu. Nie musisz więc na tym etapie wykupywać reklamy, ani wyposażenia swojego stoiska, ale to dobry czas aby popracować nad ich projektem! Teraz masz czas, aby go dopracować, a gdy przyjdzie moment realizacji, będziesz mógł działać szybko!

Bardzo spodobało nam się hasło zacytowane ostatnio przez Joannę Ceplin: „teraz jest dobry czas, aby naostrzyć swoje miecze”. Nie przegap swojego czasu na działania i nie doprowadź do sytuacji, gdy Ty będziesz dopiero ostrzyć swoje miecze, podczas gdy Twoja konkurencja będzie już wojowała swoimi!

My nieustannie jesteśmy w pełnej gotowości do walki o tworzenie Twojego profesjonalnego wizerunku. Napisz do nas – chętnie wykonamy dla Ciebie bezpłatnie i niezobowiązująco projekt namiotu reklamowego, parasola lub innego nośnika reklamy, który już lada moment może Ci się przydać.

Wierzymy, że już niedługo wrócimy do pięknego świata eventów!


Czy ten artykuł był pomocny?

Kliknij na gwiazdkę, by ocenić artykuł

Średnia ocena: 5/5. ilość głosów: 3